wtorek, 17 listopada 2015

[Od czapy] "Lo mejor de Violetta" - już niedługo premiera w Polsce ♥

Serial "Violetta" skończył się około 5 miesięcy temu, a dokładnie 12 czerwca. Tuż po tym, w sierpniu mogliśmy zobaczyć obsadę na Polskiej scenie, a w poprzednim miesiącu swoją premierę miał film "Violetta: Podróż". Na tym historia z fioletową produkcją się skończyła i możecie o tym przeczytać tu: [link]. A jednak... we wakacje pisałam wam posta, iż książki, płyty i inne gadżety nadal będą dostępne w naszym kraju, a firmy chętnie je wydadzą. Tak się właśnie stało i już 20 listopada swą premierę będzie miał krążek "Lo mejor de Violetta". Specjalnie dla was przygotowuję owego posta, abyście mogli się o tym dowiedzieć i kupić go jako pożegnanie z telenowelą. W rozwinięciu umieszczę jakie piosenki będziecie mogli wysłuchać, co o nim sądzę i czy polecam mieć go w swojej kolekcji. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam! ☺


TRACKLISTA:
1. En mi mundo
2. Hoy somos mas
3. En Gira
4. Veo Veo
5. Juntos Somos Mas
6. Supercreativa
7. Codigo Amistad
8. Te Creo
9. Como Quieres
10. Underneath It All
11. Ser Mejor
12. Nuestro Camino
13. Amor En El Aire
14. Junto a Ti
15. Soy Mi Mejor Momento
16. Voy por Ti
17. Encender Nuestra Luz
18. Podemos 

W środku płyty znajduje się konkurs, w którym mamy szansę wygrać BON na zakupy w stylu Violetty o wartości 1000 zł oraz profesjonalną sesję zdjęciową do magazynu "Violetta"! Czy to nie jest wspaniałe! Posiada ona również 10 unikatowych zdjęć obsady z pobytu w naszym kraju! Produkt będzie dostępny na Polskich półkach już 20 listopada, czyli w ten piątek. Kupicie go za 42,99 złotych. Jeszcze nie wiem, czy się skuszę, ale wygląda wspaniale i myślę, iż wy powinniście go mieć. To jedna z najlepszych wiadomości! Dzięki temu możemy pożegnać nasz ukochany serial! A okładka? Moim zdaniem prześliczna!

Zamierzacie kupić owy krążek? Co o nim myślicie?

4 komentarze:

  1. Myślę że tej plycie brakuje Descubri Lamame Si es por amor....
    Ale co poradzeXD
    Pomimo tego plyta ma bardzo ciekawe piosenki.Najbardziej podoba mi się Soy mi mejor momento,zawsze lubialam tą piosenkę a kiedy Tini śpiewała ją na VL to było tak cudownie wszyscy trzymali w ręce światełka.
    Wracając do płyty podoba mi się
    Napewno kupię!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyta bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie ma tak ważnej piosenki jak Crecimos Juntos, ale trudno. Na pewno ją kupię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i crecimos juntos też miałam napisaćXD

      Usuń
    2. Mi też jej brakuje, dlatego nie wiem czy kupie. Ta kochana, ostatnia piosenka... czemu jej nie dali?

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)