poniedziałek, 7 grudnia 2015

[Grudzień z #DBŚ] Moda.



Witajcie w dzisiejszym poście. Przez najbliższy tydzień będzie CODZIENNIE seria modowa. Po ukończeniu tygodnia, kolejne posty z tej serii pojawią się w styczniu. W dzisiejszym dniu będą stylizacje wybrane przeze mnie, będą to stylizacje dziewczęce. Stylizacje, które będą pojawiać się przez najbliższy tydzień będą w stylu świątecznym, zimowe. Jeśli chcecie sprawić sobie takie ubrania (stylizacje) to zapraszam was do postu :3













W dzisiejszym poście to już wszystko. Postanowiłam, że dzisiaj będą ubrania ze sklepu "Sinsay", jutro najprawdopodobniej ze sklepu "Reserved", ale nie wiadomo, bo może być mieszanka ;) Każda stylizacja zawierała 4 ubrania. Widać też po stylizacjach, że są one typowo zimowe, "ze smakiem" świątecznym.. Są typowe dziewczęce! W komentarzach piszcie, czy podobał wam się ten post, czy skusicie się na którąś z tych stylizacji lub któreś z ubrań. Wczoraj były Mikołajki (Moje urodziny♥♥) Pochwalcie się też w komentarzach, co dostaliście <33

3 komentarze:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)