czwartek, 25 lutego 2016

[CIEKAWOSTKI] Jorge Blanco

Cześć! W dzisiejszym poście mam dla was 20 faktów o urodzonym 19 grudnia 1991 Jorge Blanco, którego znamy między innymi z roli Leona w dobrze nam znanym serialu "Violetta''. Jorge  ma także kanał na YouTube [ Link ].
A więc nie przedłużając! Zapraszam!



1. Woli normalne jedzenie od deseru.
2. Tańczy, kiedy sprząta swój dom.
3. Nie lubi, kiedy ludzie nazywają go Yoyi.
4. Kocha dźwięk wiolonczeli.
5. Chciałby nauczyć się grać na wiolonczeli.
6. Je bardzo powoli.
7. Jest prawdziwym kolekcjonerem butów.
8. Jego ulubiona rasą psa jest Husky. 


9. Uwielbia ser.
10. Jak sam twierdzi Picassem nie jest. 
11. Uwielbia rysować. 
12. Jego szczęśliwa liczba to 6.
13. Jego ulubione danie to "lunches banados", czyli specjał jego babci.
14. Uwielbia superbohaterów. 
15.  Kiedy kicha, nie może zrobić tego raz, a cztery lub więcej razy pod rząd. 


16. Jego ulubionym gatunkiem muzycznym jest Pop.
17. Nie ma pojęcia jaka jest jego ulubiona drużyna piłkarska. 
18. Jego ulubiona liczba to osiem.
19. Uwielbia uczyć się nowych języków.
20. Jesień jest jego ulubiona pora roku. 



 Dowiedzieliście się czegoś nowego o Jorge?

2 komentarze:

  1. Ja jestem wielką Jorgistas więc niczego nowego się nie dowiedziałam , ale myślę że bardzo przydatny jest ten poscik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, ale to wszystko wiedziałam już wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)