środa, 24 lutego 2016

Juulczi - My Life

Cześć kochani! Dziś witam was w takim nietypowym poście, ponieważ chciałabym wam powiedzieć o moim nowym blogu. Na samym początku podkreślam, ŻE Z TEGO NIE ODCHODZĘ, A POSTY BĘDĄ SIĘ POJAWIAĆ CAŁY CZAS - NA PEWNO NIE BĘDZIE ICH MNIEJ! Drugi blog będzie całkiem o mnie, moim życiu, modzie, urodzie itd. Jeżeli ktoś jest ciekawy jak wygląda moje życie, chce zobaczyć wieeeeeele zdjęć to go serdecznie zapraszam. Od razu mówię, abyście się na mnie nie obrażali i nadal odwiedzali ową stronę! DISNEY TO MÓJ ŚWIAT I WASZ ŚWIAT, dlatego nie warto rezygnować z dalszego czytania! Kontynuujmy to co zaczęliśmy. Oto link: juulczi-mylife.blogspot.com!


Wpadniecie na mojego nowego bloga? Podoba wam się?

9 komentarzy:

  1. Na pewno wpadnę i czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadnę xD
    Jula kiedy pojawi się wykreślanka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę, ale tylko pod warunkiem ze bd więcej głosów, jeśli nie będę czekać

      Usuń
    2. ale więcej blogów pod tamtą wykreślanką tak?

      Usuń
    3. Tak, ale chyba po tak długiej przerwie ze względu na wszystko ja napisze hah

      Usuń
    4. okej... czekam z nie cierpliwścią :D

      Usuń
    5. z niecierpliwością miało być xD

      Usuń
  3. Narazie zapowiada się ciekawie, lubię czytać takie blogi :) Będę często wpadać :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)