środa, 24 lutego 2016

[Recenzja] "Książka Pod Tytułem" TOM 4 ♥

Witajcie kochani po mojej krótkiej przerwie. Jak wiecie, właśnie rozpoczynam mój drugi tydzień ferii podczas, których będę miała przyjemność częściej dla was pisać. W roku szkolnym zaniedbałam trochę recenzję, dlatego musicie mi to wybaczyć, ale będę chciała to nadrobić i kilka dni pod rząd pojawią się posty książkowe. Jeżeli chodzi o samą "Książkę Pod Tytułem" dziś przychodzę z kontynuacją produktu, czyli już 4 tomem. Wiem, wiem o wcześniejszych nie pisałam (nie licząc pierwszego), ale jak wyżej wspominałam powodem jest CZAS! Tak, tak snapowicze już wiedzą jaka była moja reakcja na ową rzecz kiedy tylko wyjęłam ją z paczki. Niestety musieli wytrzymać moją gadanine (hah :D)! A teraz musi to zrobić każdy! Na początku ja zaproszę was do rozwinięcia gdzie powiem trochę więcej na temat  pozycji wydawniczej przetestowanej przeze mnie ♥! 


Nigdy książki po okładce się nie ocenia, lecz ja nie mogę się oprzeć i kiedy tylko na nią spojrzałam, musiałam przyznać, że zrobiła na mnie ogromne wrażenie! Jest ona o wiele żywsza, dynamiczna od swoich poprzedniczek. Dominą tu przede wszystkim kolory takie jak niebieski, pomarańczowy oraz biały. Jak zawsze widzimy na niej tytuł, logo wydawnictwa, produkt, na którym możemy wpisać swój własny tytuł oraz autora (czyli siebie). Tuż za niej wyłania się FAFIK zwany głównym bohaterem bestsellera, który mówi nam, iż właśnie zaczynamy przygodę z TOMEM 4! Dookoła książki jest chmurka, a trochę niżej znajduje się kluczyk z napisem "OTWÓRZ". Kiedy odwrócimy ją na drugą stronę zauważymy opis, rysunek najprawdopodobniej autora i zdjęcia okładek wcześniejszych tomów!

„Książka pod tytułem. Tom 4” to paszport do świata wyobraźni. Wypełniając zadania w książce, przekraczasz granice swojego świata i przechodzisz przez Tajemniczą Bramę do… Fafikowa! Miasteczko Fafikowo to najśmieszniejsze miejsce na ziemi, gdzie wszystko jest do góry nogami! Bądź gotów na spotkanie z bardzo dziwnymi bohaterami, którzy wyznaczą ci niesamowicie wciągające i kreatywne zadania. Uwaga! Książka tylko dla wtajemniczonych – zawiera tajne przejście do innego świata!

Na pierwszej stronie prezentuje się uwaga, gdzie możemy przeczytać, iż dalej znajdziemy tajne przejście do fafikowa, czyli świata wyobraźni i musimy wykonać swój paszport. Po przewróceniu kartki mamy owe zadanie. Muszę przyznać, że świetnie się przy tym bawiłam zwłaszcza przy odbijaniu swojego nosa. Kolejnie otwieramy drzwi i... jesteśmy już w innym miejscu. Jeżeli chodzi o resztę zadań są naprawdę różne. Zaczynamy od przecięcia czarnych pól, zrobienia testu na znajomych/rodzinie, dorysowaniu grzbietów książek, wystawieniu mandatów z humorkiem czy też napisaniu wiersza o psie zwanego FAFIKIEM! Mamy nawet coś związanego ze świętami Bożego Narodzenia jak i Wielkanocy. Wycinanie, pisanie, kolorowanie, rysowanie - ogromna różnorodność, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Niektóre zadania są całkiem bez sensu, ponieważ nie możemy wykazać się kreatywnością, ale myślę, ze to tylko moje wrażenie, bo jak wiecie produkt stworzony został dla młodszych dzieci. Oczywiście znajdziemy w nim również 3 opowiadania, gdzie podczas czytania niejednokrotnie się śmiałam. 



Podsumowując - Jak wspominałam na snapchacie jestem zachwycona produktem i moim zdaniem jest to najlepszy tom ze wszystkich, które do tej pory zostały wydane. Przede wszystkim wyróżnia się tym, iż każdy niezależnie od wieku może uzupełniać książkę. Gwarantuję świetną zabawę w gronie najbliższych np. rodzeństwa czy nawet przyjaciół. Podczas długiego popołudnia/wieczoru kiedy jest już ciemno, co w tej porze roku nie jest żadną nowością, wystarczy, że wyciągniemy KSIĄŻKĘ POD TYTUŁEM i nudzić się nie będziemy. Oceniam ją 10/10 :) i polecam się w nią zaopatrzyć ♥

MACIE JUŻ TEN TOM KSIĄŻKI POD TYTUŁEM? PODOBA WAM SIĘ? KUPICIE JA?

1 komentarz:

  1. Jak zwykle świetna recenzja ^^ Nie wiem, czy ją kupię, nie za bardzo interesuję się tego typu książkami xD
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)