niedziela, 7 sierpnia 2016

[KONKURS] Wygraj książkę "Powrót na Wyspę Potępionych", "Tini Moje Nowe Życie" lub "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki" ♥ [Przypominam]


Przed chwilą na blogu wybiło 100 tysięcy wyświetleń, za które serdecznie wam DZIĘKUJĘ! Właśnie z tej okazji organizuję kolejny, naprawdę duży konkurs. Możecie w nim wygrać jedną z trzech książek od Wydawnictwa Egmont. Pierwszym produktem jest "Powrót na Wyspę Potępionych" będący kontynuacją jednego z najpopularniejszych filmów Disneya - "Następcy". Nagroda numer 2 to nic innego jak "Tini Moje Nowe Życie", czyli książkowa opowieść filmu Martiny Stoessel. Na sam koniec idzie coś dla aktywnych osób - Poradnik Wrotkarki, dzięki któremu możecie podszkolić się w jeździe na tym magicznych butach. Wszystkie nagrody wybieraliście wy poprzez screenowanie snapów, dlatego mam nadzieję, że w konkursie weźmie udział bardzo dużo osób. Już dalej nie przedłużam i zapraszam wszystkich do rozwinięcia postu, gdzie umieszczę więcej informacji na temat konkursu.

PROSZĘ O DOKŁADNE PRZECZYTANIE REGULAMINU!!!


ZADANIE KONKURSOWE:
Jako, że konkurs jest losowany jedyne co musicie zrobić to napisać w komentarzu "Biorę Udział", tytuł książki/ek, które chcecie wygrać oraz adres E-mail. W rozdaniu mogą brać udział osoby anonimowe oraz zalogowane. Pamiętajcie również, że jeżeli zaobserwujecie bloga, do losowania dodam 2 karteczki z waszym Nickiem. NIE PISZCIE, ŻE OBSERWUJECIE, PONIEWAŻ TO I TAK WAM NIC NIE DA - BĘDĘ SPRAWDZAĆ! 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
Biorę Udział
Chciałbym/abym wygrać książkę/i: [do wyboru: "Powrót na Wyspę Potępionych", "Tini Moje Nowe Życie", "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki" (możesz wybrać więcej niż 1 produkt)]
Mój E-mail: (...)

WYNIKI! 
"Powrót na Wyspę Potępionych" WYGRYWA... Karolina Klekowska (gepard1234@op.pl)
"Tini - Moje Nowe Życie" WYGRYWA... Rossy Zawadzka (magic.light.rocky@gmail.com)
"Soy Luna. Poradnik Wrotkarki" WYGRYWA... Matteo i Luna (534 574 690)


OPISY KSIĄŻEK!
 Powrót na Wyspę Potępionych -
Jak Dobrze ŹLE być znów w domu. Mal jest ekspertką w zastraszaniu wrogów, ale zerwała z tym zwyczajem, gdy odcięła się od swych łotrowskich korzeni. Kiedy więc ona i jej przyjaciele: Evie, Carlos i Jay zaczynają odbierać złowrogie wiadomości, ponaglające ich do powrotu do domu, Mal po prostu nie może w to uwierzyć. Jasne, teraz jest dziewczyną króla Bena i zazwyczaj jest miła dla swoich szkolnych kolegów i koleżanek, ale mimo wszystko nie sądziła, że ktokolwiek byłby na tyle nierozsądny, zeby próbować ją ustawiać. A jednak właściwie się udało. Zwłaszcza, że ona i jej przyjaciele zaczynają podejrzewać, że to ich nikczemni rodzice stają za tymi wiadomościami. A gdy Evie zerka w swoje magiczne lusterko, to, co w nim widzi, tylko potwierdza jej obawy. Wprawdzie od sprzeczki z Mal podczas koronacji Bena Diabolina jest malutką jaszczurką, ale nie bez powodu uważa się ją za najgorszą ze wszystkich złoczyńców na wyspie. Czyżby znalazła sposób na ucieczkę? Nieważne, o co chodzi, Mal, Evie, Carlos i Jay wiedzą, że muszą ukradkiem wrócić na wyspę i dotrzeć do sedna sprawy. Bez jej niesławnej przywódczyni wyspa jest jeszcze gorsza niż wtedy, gdy ją opuszczali, ale świeżo zreformowani złoczyńcy i tak mają problem z oparciem się wygodą domu - nawet tak ponurego domu jak Wyspa Potępionych. Czy dzieciaki poradzą sobie i pokonają zło kipiące w nikczemnym sercu wyspy? A może spisek, który ma na celu zniszczenie Auradonu, jednak się powiedzie? RECENZJA: KLIK
Tini Moje Nowe Życie - Violetta została znaną gwiazdą, ale popularność i bycie w centrum uwagi nie są dla niej łatwe. Plany koncertowe i napięty harmonogram niemal uniemożliwiają spotkania z Leonem, a jeszcze krąży o nim ta niewiarygodna plotka… W Violettcie rodzą się wątpliwości. Nie jest już pewna tego, co do tej pory było oczywiste. Próbując na nowo odnaleźć swoje miejsce na ziemi, jedzie na Sycylię do domu Isabelli, przyjaciółki rodziny, która wspiera młode talenty. Tam, wśród łagodnych wzgórz i cudownych gajów cytrynowych, wsłuchuje się w siebie i wreszcie poznaje… Tini! RECENZJA: KLIK
Soy Luna. Poradnik Wrotkarki - Luna to tryskająca energią szesnastolatka. Jej największą pasją jest wrotkarstwo, którym z pewnością zarazi także ciebie! RECENZJA: KLIK


REGULAMIN!
1. Organizatorem konkursu jest blog DISNEY - BAJECZNY ŚWIAT.
2. Sponsorem nagród jest Wydawnictwo Egmont.
3. Nagrodą jest książka: "Powrót na Wyspę Potępionych", "Tini Moje Nowe Życie" lub "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki". Wygrają 3 osoby, a każda z nich zgarnie po jednym egzemplarzu wybranego produktu.
4. Konkurs trwa od 29 lipca 2016 roku do 10 sierpnia 2016 roku (włącznie)
5. Zadanie konkursowe: Napisz w komentarzu "Biorę Udział", tytuł książki/ek, które chcesz wygrać oraz adres E-mail. W rozdaniu mogą brać udział osoby anonimowe oraz zalogowane. Pamiętaj również, że jeżeli zaobserwujesz bloga, do losowania dodam 2 karteczki z twoim nickiem.
6. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu najpóźniej 7 dni po zakończeniu konkursu.
7. Konkurs zostanie rozstrzygnięty jeżeli zgłosi się przynajmniej 5 osób
8. W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające tylko i wyłącznie na terenie POLSKI! 
9. Zwycięzca ma 3 dni na wysłania danych osobowych (Imienia, Nazwiska, pełnego adresu zamieszkania i numeru telefonu) na maila: konkursyblogadbs@wp.pl. Będą one potrzebne do wysłania nagrody. NIE BĘDĄ NIGDZIE PUBLIKOWANE ANI UŻYWANE DO INNYCH CELÓW!
10. Jeżeli w ciągu 3 dni zwycięzca nie wyśle danych, zostanie wybrana kolejna osoba.
11. Konkurs jest uczciwy i nikt nie będzie faworyzowany!
12. Wszystkie pytania odnośnie konkursu zadawajcie na naszym asku: KLIK.

PODOBA WAM SIĘ KONKURS? WEŹMIECIE W NIM UDZIAŁ? JEŻELI TAK, ŻYCZĘ POWODZENIA!

54 komentarze:

  1. Biorę udział, chciałbym wygrać książkę "Tini: Moje Nowe Życie"
    Mój adres e-mail to pauli840@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę Udział

    Chciałabym wygrać książki: "Powrót na Wyspę Potępionych" oraz "Tini Moje Nowe Życie"

    Mój E-mail: juliatomaszewska256@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział ^^"
    Chciałabym wygrać książkę Tini - Moje Nowe życie lub Powrót na Wyspę Potępionych
    Email - roksi28113@wp.pl
    Obserwuję bloga od dawna. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs bardzo mi się podoba, gratuluję 100 tysięcy wyświetleń, ponieważ jest to naprawdę duża liczba, która świadczy o tym, że wasz blog odniósł naprawdę ogromny sukces! Życzę wam ponownych i podobnie dużych osiągnieć z blogiem, a teraz nie przedłużając, przejdźmy do mojego zgłoszenia konkursowego...
    Biorę udział!
    Chciałabym wygrać książkę pt." Tini - Moje Nowe Życie", lub "Powrót Na Występ Potępionych".
    E-mail - sonia.cwalina@spoko.pl
    Powodzenia wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział
    Chciałabym wygrać książkę "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki"
    Mój E-mail: katarzynaganczarska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział
    Chciałabym wygrać książki " Tini Moje Nowe Życie" i "Soy Luna Poradnik Wrotkarki"
    E-mail: Natitati@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział!
    Chciałabym wygrać książkę "Poradnik wrotkarki" :)
    Daria.10.751@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział
    Chciałabym wygrać książkę "Soy Luna. Poradnik wrotkarki" lub "Powrót Na Wyspę Potępionych"
    E-mail: julkasevilla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biore udział
    Chciałabym wygrać książke "Powrót na Wyspę Potępionych" lub "Tini Moje Nowe Życie".
    Email: chachi@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział!
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie".
    Email: dovecameronpolska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Biore udzial
    Chcialabym wygrac książkę Tini nowe zycie lub Poradnik wrotkarki 😊
    Email - bam2003160@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział
    Chciałabym wygrć książkę 'Tini nowe życie Violetty'
    Email; vloverthisisme@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział
    Chciałabym wygrć książkę 'Tini nowe życie Violetty'
    Email; gabik7@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział ;)
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie"
    svitlana201094@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie"
    tansanna413@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział

    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie"

    lunitavalente3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział!
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie" lub "Powrót na wyspę potępionych".
    E-mail: karolsevillapoland@op.pl
    Obserwuję bloga pod nazwą: Sylwia Statkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział!
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie" lub "Powrót na wyspę potępionych".
    E-mail: sylvia160@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział, chciałbym wygrać książkę "Tini: Moje Nowe Życie"
    Mój adres e-mail to klaudia369-2006@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział.
    Chciałabym wygrać książkę "Tini: Moje nowe życie" lub "Powrót na Wyspę Potępionych".
    E-mail: magic.light.rocky@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę Udział. Chciałbym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie" oraz "Powrót na Wyspę Potępionych".
    E-mail: magda123.pl@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział.
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie" oraz "Soy Luna Poradnik Wrotkarki"
    E-mail:cadance@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział.
    Chciałabym wygrać książkę ''Tini Moje Nowe Życie''.
    E-mail: paulina.krysiak21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział. 💜
    Chciałbym wygrać książki: "Tini moje nowe życie" i "Powrót na Wyspę Potępionych". 📚
    E-mail: bielasadam@gmail.com. 📡
    Pozdrawiam
    Soy Aris 💎

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział
    Chciałabym wygrać książki: "Tini moje nowe życie" lub "Poradnik wrotkarki"
    E-mail: zuzik2909@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział
    Chciałabym wygrać książkę `Soy Luna Poradnik Wrotkarki`
    E-mail: wiktoriasabat04@wp.l

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział
    Chciałambym wygrać książkę ''Tini moje Nowe Życie Violetty''
    E-mail nat-par-1999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział :)
    Chciałabym wygrać książkę "Powrót na wyspę Potępionych" lub "Poradnik wrotkarki"
    emial - olaweg@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. B.U
    Chcę wygrać książkę "Powrót na wyspę Potępionych"
    MalenaTynka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział "Tini:nowe życie Violetty"
    email:
    czekoladka465@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział: "Powrót na wyspę potępionych"
    email: pglowacka@sp77poznan.onmicrosoft.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział!
    Chciałabym wygrać książkę: "Tini Moje Nowe Życie"
    Mój E-mail: Magdalena200166@wp.pl
    Obserwuję bloga jako: Magdalena Kasińska

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział!
    Chciałabym wygrać książkę: "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki"
    Mój E-mail: warrior56015@gmail.com
    Obserwuję bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział!
    Chciałabym wygrać książkę: "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki"
    Mój E-mail: xpainter56015@gmail.com
    Obserwuję bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział :) , "Powrót na Wyspę Potępionych", "Tini Moje Nowe Życie" lub "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki".
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział ;*
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie"
    Mój E-mail: gresik_wroc@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę Udział
    Chciałbym/abym wygrać książkę/i:"Powrót na Wyspę Potępionych", "Tini Moje Nowe Życie"
    Mój E-mail:beatabr6@wp.pl
    obserwuję jako: Beata B

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział. Chciałabym wygrać ksiąžkę poradnik wrotkarski. Przepraszam mój e-mail nie działa to mój numer telefonu - 534 574 690

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział!! :))
    Chciałabym wygrać książkę "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki"
    Mój e-mail to: jszamotulska@gmail.com

    Obserwuje bloga, choć muszę przyznać, że niestety dopiero niedawno na niego trafiłam. Chętnie zobaczę, jakie posty znajdą się niedługo na blogu, co do książki uwielbiam Soy Lune, dlatego mam nadzieję, że ta książka trafi do mnie :))) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział! :)
    Chciałabym wygrać "Powrót na Wyspę Potępionych".
    Mój e-mail: rosemaryleerose@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej Biorę udział!
    Chciałabym wygrać ,,TINI MOJE NOWE ZYCIE''
    adres e-mail: XMarinettex@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział.
    Bardzo chciałabym wygrać książkę Soy Luna-Poradnik Wrotkarski.
    Mój e-mail to favel@wp.pl
    Przysyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział.
    Chciałabym wygrać książkę "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki".
    Mój e-mail: aniajestdebest@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział.
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie".
    E-mail - dariavlovers3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za pomyłkę. Oto e-mail violettapolska3vl@gmail.com

      Usuń
  45. Biorę udział.
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie".
    E-mail- magdalove2105@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Biorę udział.
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie".
    E-mail- albarico.navarropolska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Biorę udział :)
    Chciałabym wygrać : "Powrót na Wyspę Potępionych", "Tini Moje Nowe Życie" lub "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki".
    Mój adres to : wiktoria_gawlik@spoko.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Biorę udział :)
    Wybieram książki: Tini moje nowe życie i Powrót na wyspę potępionych
    Mój e-mail: yumi18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział :-)
    Chciałabym wygrać książkę " Tini moje nowe życie"
    Mój adres e-mail: ameliakuzniak2005@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Biorę udział :)
    Chciałabym wygrać jakąkolwiek książkę. Byłabym zadowolona z każdej wygranej.
    zuza.wspaniala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Biorę Udział
    chcę wygrać: "Powrót na Wyspę Potępionych", "Tini Moje Nowe Życie", "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki"
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę Udział :)
    Chciałabym wygrać książkę "Tini Moje Nowe Życie".
    Mój E-mail: klaudia14304@gmail.com

    OdpowiedzUsuń