środa, 13 lipca 2016

[Opracowanie] Soy Luna - Corazón

Cześć 👋 
W dzisiejszym poście mam dla was opracowanie mojej kolejnej ulubionej piosenki z serialu "Soy Luna", a mianowicie Corazón. Utwor ten znajduje się również na pierwszej płycie z "Soy Luny". 
A więc jeśli jesteście ciekawi opracowania tej właśnie piosenki to zapraszam do rozwinięcia posta! ♥ 



Tekst 
Uooh, uooh… 
Uooh, uooh… 
No no no

Yo no se lo que 
Me pasa cuando 
Estoy con vos

Me hipnotiza tu sonrisa 
Me desarma tu mirada
Y de mi no queda nada
Me derrito como
Un hielo al sol

Cuando vamos algun
Lado nunca elijo yo
Porque lo unico que
Quiero es ir contigo 

Vivo dando vueltas
A tu alrededor
Como un perro abandonado 
Que en la calle tu siguió

Pero yo no soy tu
Prisionero y no tengo
Alma de robot
Es que hay algo en tu carita
Que me gusta
Que me gusta 
Y se llevo mi corazón 

Yo no soy tu
Prisionero y no tengo
Alma de robot
Es que hay algo en tu carita
Que me gusta
Que me gusta 
Y se llevo mi corazón 

Puede ser por tu caracter o mi voluntad
Me hipnotiza tu sonrisa 
Me desarma tu mirada
Y de mi no queda nada
Me derrito como
Un hielo al sol

Cuando vamos algun
Lado nunca elijo yo
Porque lo unico que
Quiero es ir contigo 
Vivo dando vueltas
A tu alrededor
Como un perro abandonado 
Que en la calle tu siguió

Pero yo no soy tu
Prisionero y no tengo
Alma de robot
Es que hay algo en tu carita
Que me gusta
Que me gusta 
Y se llevo mi corazón 

Yo no soy tu
Prisionero y no tengo
Alma de robot
Es que hay algo en tu carita
Que me gusta
Que me gusta 
Y se llevo mi corazón 

Y se llevo mi corazón 
Y se llevo mi corazón 
Y se llevo mi corazón


Tłumaczenie piosenki 
Uooh, Uooh
Uooh, Uooh 
Nie, nie, nie, 

Nie wiem co się 
dzieje kiedy jestem 
z Tobą. 

Hipnotyzuje mnie twój uśmiech, 
Rozbrajają mnie twoje oczy. 
A moja serce topi się 
jak lód na słońcu 

Kiedy idziemy różnych stron 
nie wybierzemy 
Ponieważ chce przejść tę drogę 
z Tobą 
Żyję krążąc wokół Ciebie
Kontynuujmy. 

Ale ja nie jestem twoim więźniem 
Ani robotem twojej duszy. 
Jest coś w tobie
Że to mi się podoba 
Że to mi się podoba 
Weź moje serce 

Ale ja nie jestem twoim więźniem 
Ani robotem twojej duszy. 
Jest coś w tobie
Że to mi się podoba 
Że to mi się podoba 
Weź moje serce 

Hipnotyzuje mnie twój uśmiech, 
Rozbrajają mnie twoje oczy. 
A moja serce topi się 
jak lód na słońcu

Kiedy idziemy różnych stron 
nie wybierzemy 
Ponieważ chce przejść tę drogę 
z Tobą 
Żyję krążąc wokół Ciebie
Kontynuujmy. 

Ale ja nie jestem twoim więźniem 
Ani robotem twojej duszy. 
Jest coś w tobie
Że to mi się podoba 
Że to mi się podoba 
Weź moje serce 

Ale ja nie jestem twoim więźniem 
Ani robotem twojej duszy. 
Jest coś w tobie
Że to mi się podoba 
Że to mi się podoba 
Weź moje serce 

Piosenka :

PODOBA WAM SIĘ TA PIOSENKA? 



1 komentarz:

  1. Ta piosenka jest taka romantyczna <3 Bardzo mi się podoba

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)