sobota, 24 września 2016

[Opracowanie] "Kilka Słów", "Minął Czas" i "Został tylko dzień" - SYLWIA LIPKA

Wiem, iż na blogu jest wielu fanów Sylwii Lipki, dlatego dziś przygotowałam dla was opracowanie jej trzech piosenek z debiutanckiej płyty "Szklany Sen". W tym wpisie przybliżę wam utwór "Kilka Słów", "Minął Czas" oraz "Został tylko dzień", ponieważ one najbardziej do mnie przemawiają. Przypominam również, że za kilka godzin odbędzie się pierwszy koncert piosenkarki z jej trasy koncertowej obejmującej aż 6 miast. Zachęcam wszystkich do obserwowania snapa kobiety, a teraz bez przedłużania, zapraszam do dalszego czytania!



KLIKA SŁÓW! 

Tekst: Spójrz
Gwiazdy oddają swój blask
Tylko po to byś Ty ciągle mógł tu być

Spójrz
Jak słońce gładzi twą twarz
Każdego dnia
Nawet gdy nadziei brak

A ja
Choć wiem, że nie powinnam
Jestem naiwna
I żyje w snach

A Ty
Choć wiem, że tego chcesz
Mówisz mi
Nie tu i nie dziś

A co jeśli ten dzień
Już nie powtórzy się
A chwili, która jest już nie będzie?

A co jeśli ta noc
Jest właśnie jedną z tych,
Która oprócz tu
Nie liczy się nigdzie więcej?

Spójrz
Gwiazdy oddają swój blask
Tylko po to byś Ty ciągle mógł tu być

Spójrz
Jak słońce gładzi twą twarz
Każdego dnia
Nawet gdy nadziei brak

A co jeśli ten dzień
Już nie powtórzy się
A chwili, która jest już nie będzie?

A co jeśli ta noc
Jest właśnie jedną z tych,
Która oprócz tu
Nie liczy się nigdzie więcej?

Piosenka: 


MINĄŁ CZAS!

Tekst: Już prawie rok,
Nie patrzę wstecz,
A głodny wzrok
Odruchem zerka przez
Ramię
Jak odejść znów
Nie wahasz się

Wiem, to był błąd
Uwierzyć w nas
Na końcu listy
Zostaniesz sam,
Bo ja
Dość mam
Słuchania Twoich
Dziecinnych rad

Już czas
Na nowy lepszy rozdział
Bez szans
Powrotów do bezbarwnych snów
Sam na sam
Na zawsze już pozostań
Nie ma nas
Już zniknął śnieg, a Ty bądź zdrów

Minął czas...

Odcieni słów
Nie liczę już
Uśmiechów sto
Tych z ust do ust
Nie ma
Już nie
Chwilowy szał
I płacz przez sen

Kolejny raz
Nie dam się zawieść
Urokiem słów
Co tak kłują w pierś
Idź precz
Gdzie kres
Kałuża słów
Znów po tobie schnie

Już czas
Na nowy lepszy rozdział
Bez szans
Powrotów do bezbarwnych snów
Sam na sam
Na zawsze już pozostań
Nie ma nas
Już zniknął śnieg, a Ty bądź zdrów

Nie ma nas
Samotny już na zawsze
Tak samotny już na zawsze

Nie ma nas
Samotny już na zawsze
Tak samotny już na zawsze

Nie fatyguj się
Już numer nie ten
Nadziei mi brak,
Że ktoś zdejmie czar

Nie fatyguj się
Już numer nie ten
Nadziei mi brak,
Że ktoś zdejmie czar

Nie będę dłużej tracić tchu na setek bzdur,
Że znajdziesz czas i będziesz tu
Nie będę dłużej tracić sił na Twój ton
Jak długo można iść pod prąd

Już czas
Na nowy lepszy rozdział
Bez szans
Powrotów do bezbarwnych snów
Sam na sam
Na zawsze już pozostań
Nie ma nas
Już zniknął śnieg, a Ty bądź zdrów

Nie ma nas
Samotny już na zawsze
Tak samotny już na zawsze

Nie ma nas
Samotny już na zawsze
Tak samotny już na zawsze

Nie fatyguj się
Już numer nie ten
Nadziei mi brak,
Że ktoś zdejmie czar

Nie fatyguj się
Już numer nie ten
Nadziei mi brak,
Że ktoś zdejmie czar

Minął czas...

Piosenka:


ZOSTAŁ TYLKO DZIEŃ!

Tekst: Nie wiem, czemu
Nagle zawirował świat
Chciałam tylko tego
Co mi mogłeś dać
Serce aż mi skacze
Do samych gwiazd

Nie,
Nie przyznam nigdy się
Chyba, że ty też

Hej,
Proszę uszczypnij mnie
Powiedz czy jak ja teraz czujesz się
Ty też
Jeśli słyszysz ten sam zew
Odezwij się

Hej
Został nam tylko dzień
Wakacje muszą kiedyś skończyć się
Ty też
Nie traćmy więcej chwil
No chociaż dziś

Jesteś zagadką
Niełatwo jest rozwiązać cię
Kluczyk kłódka wymówka
Tu nie wchodzi w grę
Twoje oczy krzyczą
Paletą barw

Nie,
Nie przyznam nigdy się
Chyba, że ty też

Hej,
Proszę uszczypnij mnie
Powiedz czy jak ja teraz czujesz się
Ty też
Jeśli słyszysz ten sam zew
Odezwij się

Hej
Został na tylko dzień
Wakacje muszą kiedyś skończyć się
Ty też
Nie traćmy więcej chwil
No chociaż dziś

no wiesz siedzimy sobie
a ona się pyta
kim on jest?
a ja na to, no wiesz, ten przystojniak z wakacji
I wtedy zrobiło mi się strasznie, strasznie głupio!!!
rozumiesz?
Bo, to był jej były chłopak!!
No po prostu sama wiesz
Myślałam, że pęknie ze złości,
Domyślasz się jaką musiała mieć minę?
A ja przecież nie miałam o tym zielonego pojęcia

Hej,
Proszę uszczypnij mnie
Powiedz czy jak ja teraz czujesz się
Ty też
Jeśli słyszysz ten sam zew
Odezwij się

Hej
Został na tylko dzień
Wakacje muszą kiedyś skończyć się
Ty też
Nie traćmy więcej chwil
No chociaż dziś

Hej,
Proszę uszczypnij mnie
Powiedz czy jak ja teraz czujesz się
Ty też
Jeśli słyszysz ten sam zew
Odezwij się

Hej
Został na tylko dzień
Wakacje muszą kiedyś skończyć się
Ty też
Nie traćmy więcej chwil
No chociaż dziś

Piosenka:


PODOBA WAM SIĘ OPRACOWANIE? JEDZIECIE NA JAKIŚ KONCERT SYLWII? JEŚLI TAK TO GDZIE?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)