środa, 19 kwietnia 2017

KAROL SEVILLA PRZECIW ZASTRASZANIU - WYWIAD W LIMIE, PERU

Przed wami tłumaczenie wywiadu z Karol Sevillą (serialową Luną), który odbył się w Limie, w Peru. Młoda gwiazda wypowiedziała się trochę na temat zastraszania. Wspomina, że sama kiedyś była zastraszana. Ciekawi tłumaczenia? Zapraszam do rozwinięcia. 

"Tak, bo od 6 lat działam w Meksyku to oczywiście chodziłam tam do normalnych szkół i to wszystko to oczywiście duża różnica, bo brakowało mi z początku szkoły, ale tam są same egzaminy. Wysyłali mnie lub dajmy w moim przypadku, mojego brata bym dla zdrowia została w domu. Nie było różnicy w traktowaniu. nie sądzę również, że strona facetów Sentian to, a także dlatego Messi czyni pokój i czyni pan, każdy kto był kiedyś dzieckiem, więc każdy, ale najważniejszą rzeczą jest to, żeby nie bać się, że nie zawsze będzie żyć moja rodzina, żeby mnie wspierać i chciałabym podkreślić, że boimy się najbardziej istotnej rzeczy, ponieważ jest to delikatna sprawa bardziej niż sobie to wyobrażamy."


 "Ojj, nie polecam nikomu milczeć w takiej sytuacji. Wiele takich osób boi się mówić, woli milczeć, ponieważ boi się, że ta krzywda znowu powróci i w prawdziwe jest to sprawa dość skomplikowana, to straszne, że ja Karol Sevilla, idolka wielu dziewczyn, która przeżywała coś podobnego, nie może pomóc. Prawdą jest, że najważniejsze jest mieć z kim porozmawiać. A takimi najbliższymi nam osobami są np. babcia. Trzeba w takiej sytuacji rozmawiać i nie bój się bo byłam w tym."






NAGRANIE WYWIADU. 

P.S. Nie przetłumaczyłam końcówki, ponieważ podsumowała tam wszystko, co powiedziała w wywiadzie. Jak widać na wideo, nie były wyświetlane pytania, pewnie zostały wycięte. Czasami sens zdań Karol, które wypowiadała były o wszystkim i niczym, jak ten pierwszy fragment przetłumaczony. 

Wiedzieliście, że Karol była kiedyś w takiej sytuacji?
Radzicie coś takim osobom, które są zastraszane?
Piszcie w komentarzach!:)  

1 komentarz:

  1. nie wiedziałam o tym że karol jest nastraszana - i nigdy nie spotkałam taką ozdobę

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)