czwartek, 27 kwietnia 2017

[Opowiadania] Przeprosiny + Wyjaśnienia.

Cześć!
Ostatnio długo mnie nie było. Chciałam w tym wpisie wam to wyjaśnić, bo myślę że napisanie w kolejnym poście o innej tematyce tylko "Przepraszam że mnie nie było", mogłoby być nie na miejscu. Zapraszam do czytania!

A więc ostatnio, no cóż... Miałam dużo na głowie. Powoli zbliża się zakończenie roku szkolnego, więc chciałam poprawić gorsze oceny. Miałam mało czasu i dużo zaległości... Okazało się, że nie jestem w stanie udźwignąć zbyt wiele i naprawiając kilka rzeczy, zepsułam inne. Po kilku tygodni ciężkiej pracy, mogę w końcu "odetchnąć" i wrócić do pisania.
Strasznie was przepraszam za tę dość długą nieobecność. Obiecuję, że przyszłego tygodnia zacznę pisać już regularnie i opowiadania, tak jak to było przed przerwą, będą się pojawiały co czwartki!

DZIĘKI ZA PRZECZYTANIE!
MIŁEGO DNIA!

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że już powoli wracasz do życia, a kolejne części mojego ulubionego opowiadania zaczną pojawiać się coraz częściej. Nie ma co dłużej chować urazy, w szczególności, że tak pięknym językiem nasz przepraszasz - wybaczamy! Z niecierpliwością wyczekuję czwartku i liczę na to, że przez ten czas zdążyłaś nieco weny nazbierać. Czekam, czekam <333
    www.ZaOkiemJulii.blogspot.com - zapraszam również do mnie, co prawda nie piszę tak dobrych opowiadań jak Ty, jednak jakieś fajne posty powinny się znaleźć. xD

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)