czwartek, 26 lipca 2018

5 SERIALI, KTÓRE WARTO OBEJRZEĆ.


Cześć! W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić propozycje 5 seriali, które według mnie warto obejrzeć. Opowiem Wam trochę o nich i przedstawię moją opinię na ich temat. Jeśli nudzi Wam się w weekendy lub macie trochę czasu po szkole, a nie wiecie, co z nim zrobić to ten post jest dla Was! Zapraszam.


SKAM


Serial opowiada o problemach, codziennym życiu nastolatków z Oslo. Każdy sezon przedstawia życie z perspektywy innej osoby. Jej problemy, życie codziennie. Odcinki trwają od około 20 minut do 40. W zależności od sezonu. 

Moja opinia: Moim zdaniem mogę go Wam polecić. Uczy naprawdę wielu rzeczy. Tolerancji przede wszystkim. Można poznać kulturę Norwegii oraz, jak mniej więcej wygląda typowy weekend młodzieży. Serial jest naprawdę luźny, mimo tematyki. Z miłą chęcią oglądało mi się go. Aktualnie oglądam francuski, niemiecki i włoski odpowiednik tego serialu. Gorąco Wam polecam! 

MOŻECIE OBEJRZEĆ GO NA CDA !!

PRETTY LITTLE LIARS (SŁODKIE KŁAMSTEWKA)


Serial to typowy dramat, thriller. Można nawet porównać do serialu detektywistycznego. Rok po zaginięciu jednej z przyjaciółek, zaczyna prześladować resztę tajemnicze "A". Nęka je, szantażuje przez smsy. Przez cały serial dziewczyny próbują dowiedzieć się, kto jest tajemniczym prześladowcą i próbują odnaleźć zaginioną przyjaciółkę. Odcinki trwają około 45 minut.

Moja opinia: Według mnie serial naprawdę ciekawy. Jak się już ogląda parę odcinków to z czasem nie da się od niego oderwać. Chce się dowiedzieć, jak się dalej historia potoczy. Czy dziewczyny w końcu dowiedzą się kim jest ich prześladowca. Jeśli naprawdę lubicie takie tematy i chcecie, żeby serial Was wciągnął to naprawdę polecam! 

MOŻECIE OBEJRZEĆ GO NA NETFLIX, ANYFILES, TRT ORAZ ZALUKAJ!!

THE VAMPIRE DIARIES (PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW)



Serial opowiada o wampirach, czarownicach, wilkołakach oraz ludziach. Dwóch braci wraca do rodzinnego miasta, gdzie poznają dziewczynę uderzająco podobną do wampirzycy, która ich przemieniła. Tutaj nasuwają się wątki miłosne, przyjaźnie. Prawie wszyscy chodzą do liceum, gdzie często rozgrywa się akcja serialu. Po drodze do celu ginie wiele osób. Odcinki trwają około 45 minut.

Moja opinia: Co tu dużo mówić? Mój najukochańszy serial! Naprawdę. Może i tematyka brzmi kiepsko, ale również uczy wielu wartości po drodze. Oglądam aktualnie, jakby wątek poboczny tego serialu, gdzie pojawiają się bohaterowie z niego i naprawdę obawiam się mojej reakcji na ostatni odcinek serialu. Pamiętniki wampirów skończyły się już, ale muszę Wam przyznać, że popłakałam się. Przywiązanie do bohaterów, sama historia naprawdę mnie urzekła. Niby dużo postaci fantastycznych, ale gorąco polecam! Bardzo wciąga. Jest tu poruszana non stop kwestia człowieczeństwa. Jeśli zdecydujecie się na oglądanie go to zakupcie już dużo chusteczek, jeśli jesteście emocjonalni! Polecam Wam z całego serduszka ten serial.

SERIAL MOŻECIE OBEJRZEĆ NA ANYFILES, ZALUKAJ

THE ORIGINALS



I oto wątek poboczny Pamiętników wampirów. Tematyka ta sama, co poprzednio. Wampiry, czarownice i wilkołaki, ale tym razem... pierwotne wampiry! Najsilniejsze i najstarsze wampiry świata. Klaus, Elijah i Rebekah - ale to nie wszyscy z pierwotnych wampirów. Głównie wszystko kręci się wokół Klausa. Okrutnego wampira, który pod pewnymi wpływami staje się dobry. Serial ukazuje zmiany, jakie zachodzą w nich wszystkich, jak i w ludziach. "Always and forever" - myśl przewodnia serialu. Rodzeństwo, czyli Klaus, Rebekah i Elijah obiecali sobie być przy sobie zawsze i na zawsze. Serial udowadnia, że można pokochać nawet najokrutniejszą osobę. Każdy człowiek potrzebuje miłości. Odcinki trwają około 45 minut.


Moja opinia: Muszę Wam się przyznać, że w Klausie zakochałam się już w Pamiętnikach. Mimo tego, jak okrutny jest to skradł moje serce. Jeśli mam być szczera i miałabym wybrać między The Originals, a Pamiętnikami Wampirów to wybrałabym TO. Oba seriale kocham bardzo mocno. Wywarły na mnie ogromne wrażenie i można powiedzieć, że zmieniły mój sposób myślenia, ale jednak TO bardziej. Jeśli już zdecydujecie się na obejrzenie go to radziłabym najpierw obejrzeć TVD, ponieważ jest tam kilka wątków niewyjaśnionych, które zostają wyjaśnione tutaj. Bohaterowie.. ale to już od Was zależy! Gorąco polecam.

SERIAL MOŻECIE OBEJRZEĆ NA ANYFILES ORAZ ZALUKAJ.


THE END OF THE F***ING WORLD


Ten serial jest pełen czarnego humoru. W niektórych momentach można popłakać się ze śmiechu. Do niego wymagany jest bardzo duży dystans. Serial opowiada o nastolatku mającym zadatki na psychopatę i spragnionej przygód buntownicze. Uciekli z domu, później popełnili pewną zbrodnię i zaczęli uciekać coraz to dalej. Odcinki trwają około 23 minut.

Moja opinia: Obejrzałam go w jeden dzień. Zajął mi około 5 godzin. Jeśli jesteście chorzy to naprawdę polecam. W jeden dzień da radę go obejrzeć. Tematyka dość luźna. Zupełnie inny niż wszystkie pozostałe. Bardzo polecam! 

MOŻECIE OBEJRZEĆ GO NA NETFLIX ORAZ CDA!! 




Chciałabym Was też przeprosić za dość długi czas mojej nieobecności, ale w pewnym momencie blog miał takie, jakby załamanie, gdzie żadna z nas nie pisała nic. Później dziewczyny wróciły, ale ja nie byłam za bardzo zmotywowana, ogarnięta i nie miałam w ogóle weny. Jesteśmy też przed egzaminami, ale jednak spróbuję pisać posty mimo wszystko! Chcę Wam opisać, że aktualnie pojawi się jeszcze jeden post z serii "Być jak" do egzaminów. Po egzaminach będę już normalnie dodawać, co tydzień lub co dwa. Liczę, że wybaczycie mi to i będziecie dalej wspierać. Czytałam chwilę temu komentarze, gdzie pytaliście o mnie i jestem Wam bardzo wdzięczna za docenianie mojej pracy. Dziękuję Wam, buziaki. 



PODOBAŁ WAM SIĘ POST?
ZACIEKAWIŁ WAS KTÓRYŚ SERIAL?
 CHCIELIBYŚCIE KOLEJNĄ CZĘŚĆ? 

2 komentarze:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)