niedziela, 6 marca 2016

#Być jak Luna #1

Tak, jak wam obiecałam, miał pojawić się taki post, a więc i jest. Chciałabym was również przeprosić, że posty z tej serii nie pojawiały się, ale nie wszystko stracone. Na samym końcu tego postu, zaproponuję wam coś ;) Ale to na końcu ;* Jeśli chcecie wystylizować się na bohaterkę serialu, czyli Lunę - no to zapraszam do postu :3 

Razem: 219,96zł

Razem: 179,96zł

Jak mogliście zobaczyć, w tym poście były ubranie typowo wiosenne, letnie.. W końcu marzec, wiosna już tuż tuż... 14-marca, w Argentynie będzie premiera "Soy Luna". Tak jak na początku tego posta pisałam, mam dla was propozycje ;) Chciałabym, abyście i wy mieli jakiś wkład w te posty, żeby ta seria się rozwijała i podobała wam.. mam pewien pomysł :) Chciałabym, abyście napisali w komentarzach z kim chcecie najbliższe posty #Być jak... Możecie podać osobę oraz linki do zdjęć, a ja spróbuję przez najbliższe tygodnie polegać na waszych pomysłach. Czyli piszecie gwiazdę Disney Channel oraz (jeśli chcecie) linki do zdjęć ze stylizacjami. Jakoś w maju/czerwcu planuję zrobić konkurs z ową serią, ale zobaczymy ;) 

Myślę, że post się wam spodobał i pomysł będzie rozwijać się :) 
PAMIĘTAJCIE! Piszcie w komentarzach propozycje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)