środa, 15 czerwca 2016

[Recenzja] Soy Luna. Sekretnik ♥

Pasja, ruch, radość, śmiech... Oto cała Lunita! Znasz już tę spontaniczną nastolatkę? W tym sekretniku masz okazję nie tylko poznać ją, ale również samą siebie. Notuj swoje myśli, rysuj, rusz głową i odkryj swoje pasje. Przekonaj się, że każdy nowy dzień może być fascynującą przygodą! Tak właśnie prezentuje się opis książki w moim wykonaniu. Jest to jedna z pozycji od Wydawnictwa Ameet, z którą spotykam się po raz pierwszy. Mieliśmy możliwość mieć w swoich rączkach sekretniki z wszystkich trzech sezonów "Violetty" oraz  "Krainy Lodu". Kiedy tylko zobaczyłam ten z najnowszego serialu Disney'a od razu się w nim zakochałam ♥ Przede wszystkim przypadła mi do gustu kolorystyka jaką wykorzystali autorzy do stworzenia owego produktu. Jeśli jesteście ciekawi dlaczego, aż tak bardzo książka mi się podoba - zapraszam do rozwinięcia!


SZCZĘŚCIE PRZYCHODZI, GDY SIĘ GO NIE SPODZIEWASZ. 

Oprawa produktu została wykonana z grubego papieru. Przede wszystkim dominują na niej kolory takie jak fioletowy, niebieski, żółty oraz różowy. W lewym dolnym rogu możemy zauważyć uśmiechniętą główną bohaterkę, a tuż obok niej zamykanie sekretnika z logiem serialu. Według mnie wielkim plusem dla produktu jest to, iż możemy zamknąć go na magnes, który nie dość, iż świetnie się prezentuje to jeszcze nasz produkt samoistnie się nie otworzy. Na tylnej stronie okładki dominują te same barwy co na zapinaniu. Przy samej górze w purpurowej chmurce został napisany opis, który możecie przeczytać na początku postu. Niżej widzimy podstawowe informacje, takie jak logo wydawcy, Disney'a czy kod kreskowy.


Po otworzeniu sekretnika zauważyłam, iż strony są bardzo kolorowe, dzięki czemu przy ciągły moją uwagę. Na pierwszej z nich możemy wpisać do kogo należy owa książka. Kolejne poznajemy postacie z serialu. Autorzy umieścili opisy Luny, Matteo, Ambar oraz przyjaciół tej trójki. Jedyne co zabrakło mi na owych kartach to nie wspomnienie o Jim i Jam, ponieważ jak wiecie one również kolegują się z główną bohaterką. W książce mamy możliwość lepiej poznania panny Valente. Aby nas bardziej zmotywować, twórcy nie zapomnieli o podstawowych radach na temat spełniania marzeń, jeździe na wrotkach oraz co możemy zrobić/powiedzieć w niezręcznej sytuacji m.in kiedy się przewrócimy. Na samym końcu są prześliczne naklejki w przeróżnych kształtach, nie tylko z motywem bohaterów telenoweli, ale również te, mające związek z pasją Luny.


Ponad połowa produktu to nic innego jak pamiętnik? Tak, mnie też to zdziwiło, ale przecież nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Całe pięćdziesiąt stron to linie lub puste kartki przyozdobione różnymi naklejkami, fajnymi cytatami oraz wzorkami w ślicznych kolorach. Co jakiś czas mamy możliwość przeczytania SMS'ów Luny do Simona lub na odwrót, dzięki którym lepiej poznajemy relację między tą dwójką. Autorzy nie zapomnieli o kalendarzu na.... obojętnie jaki rok, ponieważ brakuje dni tygodnia - oczywiście możemy je sobie sami dopisać! Przedostatnia strona pomoże nam się lepiej zorganizować w nowym roku szkolnym, zatem na ostatniej dodano kolarz ze zdjęć.


Jak już wam wspominałam, jestem zauroczona tym produktem. Nie dość, iż gruba okładka zamykana na magnes, to jeszcze świetnie dobrane kolory na kartach sekretnika, wiele napisów, cytatów i miejsce na własne zapiski. Tego właśnie brakowało mi w mojej półce - czegoś prostego, kolorowego i dodatkowo przydatnego! Bez zbędnego opisywania tych wszystkich zalet, powiem jedno - moja ocena wynosi 10/10. Jeśli jeszcze nie posiadacie owej książeczki, polecam wybrać się do Empiku i ją zakupić ♥

LUBICIE TĄ TELENOWELE? MACIE JUŻ SEKRETNIK? ZAMIERZACIE GO KUPIĆ?

3 komentarze:

  1. masz może dla mnie jakiś rady na taki super blog? http://noweserialedisneychannel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam rade na pewno musi być ciekawie np dużo konkursów nie to co tutaj ale jest spoko

      Usuń
    2. Robimy konkursy, ty myslisz ze zorganizowanie jakiegoś ti 10 min? Do tego trzeba wlorzyc dużo pracy, chęci i trzeba mieć jeszcze co dac na ten konkurs. Staramy się aby było ich jak najwięcej, ale powiedz mi anonimku: jaki blog organizuje konkurs za konkursem?

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)