niedziela, 4 grudnia 2016

[Recenzja] Książki "Star Darlings" - SAGE/LIBBY i LEONA/VEGA

Zastanawiałaś/eś się kiedykolwiek jak spełniają się twoje życzenia. Jeśli tak, dołącz do Star Darlings i wybierz się wraz z nimi w niesamowitą, pełną wyzwań podróż do Gwiezdnej Krainy. Pod koniec października za pośrednictwem wydawnictwa Egmont do sprzedaży weszła książeczka pełna przygód dwóch bohaterek krótkiego serialu animowanego emitowanego na antenie Disney Channel. Jak na razie w naszych rączkach możemy mieć tylko i wyłącznie dwa produkty, lecz jestem pewna, iż niedługo na półkach będziemy mogli znaleźć więcej opowiadań. Dziś mam przyjemność zrecenzować dla was produkt pełen przygód Sage, Libby oraz Leona, Vegi. Jeśli jesteście ciekawi co chcę zaprezentować - zapraszam!


Oprawa produktu została wykonana z cienkiej, śliskiej tektury. Na okładkach powieści widnieją fotografie obu dziewczyn, o których została napisana książeczka. Do każdej z nich nie zabrakło oczywiście opisu znajdującego się z tyłu. Lektura posiada prawie trzysta stron, lecz dzięki dużym literom czyta ją się bardzo szybko. Strony są koloru żółtego i posiadają bardzo duże marginesy. Po otworzeniu obu publikacji, na pierwszych kartach możemy znaleźć opis każdej z bohaterek. Tuż po nim przeczytamy taki sam wstęp. Kolejne rozdziały to nic innego jak przygody "Star Darlings". 


Produkt został podzielony na dwie części, a każda z nich opowiada historię jednej z bohaterek. Sage, Libby, Leona i Vega różnią się od siebie, dlatego autorka pisząc powieści skupiła się na danym wątku związanym z główną postacią, lecz również przeplatała inne historie. Jak się pewnie domyślacie książka wciąga przez co czyta się ją szybko, zwłaszcza dzięki ogromnym literom będącym udogodnieniem dla młodszych fanów "Star Darlings". W opowieści co chwilę możemy znaleźć słowo "gwiazda", które kojarzy nam się właśnie z ową bajeczką co może być dla niektórych plusem, jak i minusem. Autorzy zadbali o to, aby wszystko zostało bardzo dobrze opisane. Niestety albo i stety, nie pojawiają się dialogi, co według mnie nie jest niczym dobrym.


Podsumowując... książeczki bardzo przypadły mi do gustu. Dzięki dużym literom i świetnej historii, czyta je się bardzo szybko. Jeżeli ktoś z waszych znajomych/rodziny lubi Star Darlings i ma około 10 lat, owe powieści będą świetnym prezentem świątecznym. Jestem pewna, że dana osoba będzie ZACHWYCONA! Moja ocena wynosi 8/10 ♥

LUBICIE "STAR DARLINGS"? MACIE JUŻ TE KSIĄŻKI? PODOBAJĄ WAM SIĘ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)