środa, 29 lipca 2015

[Na luzie] Ulubione blogerki wracają na blogspota - Singusia i Ju lia ♥

Zacznijmy od Singusii. Miała one pewne problemy, o których napisała w poście pożegnalnym. Minęło dużo czasu i zmieniło się wiele, ale nie będę o tym opowiadała. Jeśli ją bacznie obserwujecie, wiecie że dziś dodała pierwszego posta. Ale, jak ja do tego doszłam? Odpowiedz jest prosta, Singusia napisała do mnie e-maila, to znaczy ja zaczęła do niej pisać jakiś czas temu i rozmawiałyśmy tak cały czas, aż w końcu kilka minut temu przyszła do mnie wiadomość, że dziewczyna wraca na bloga!!! Link się nie zmienił, ale jeśli już zapomnieliście, oto on: http://witajciewmoimswieciepl.blogspot.com/, a teraz czas na Ju lie. Pewnego dnia jak odwiedzałam jej aska znalazłam info, że zaczyna pisać bloga o sobie. Bardzo się ucieszyłam, blog istnieje dość długo i jest bardzo ciekawy, trochę mody, porady... Tu macie link: http://such-lifestyle.blogspot.com/.
Mam nadzieję, że odwiedzicie blogi dziewczyn i zostaniecie ich stałymi czytelnikami. Zasłużyły na to!! 


Zapraszam do odwiedzania bloga Singusii i Ju lii!!! ♥

1 komentarz:

  1. Dzięki Julka że napisałaś o tym, gdyby nie ty to by na pewno mniej osób wiedziało o tym że wróciłam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)