piątek, 15 lipca 2016

[Pogadanka] KRYTYKA - Jak ją znosić? + Wywiad


Dzisiejszy post będzie skierowany do wszystkich fanów. Nie tylko do fanów seriali Disneya, ale także i np. fanów Justina Biebera. Spotkałam się z sytuacjami, gdzie fani serialu "Violetta" zostali hejtowani, przez co nie chcą się przyznawać do tego, że lubią owy serial. Tym postem chcę przemówić do was, żebyście się nie wstydzili tego, co lubicie słuchać, czy oglądać. Również znajdziecie tutaj wywiad z pewną osobą, który przeprowadziłam.
Zapraszam do rozwinięcia.

Zacznijmy może od Disneya. Od popularnego serialu, który pokochało miliony osób na całym świecie. Od serialu "Violetta".


Jak wiecie, to ten serial był i jest bardzo popularny. Na każdym kroku spotykamy się z hejtami na temat tego serialu, ale nie tylko. Sama bohaterka jest krytykowana. Martina już nie jeden raz odpowiadała na krytykę ze strony anty-fanów i mediów. 
Tini w jednym z wywiadów: "Nie jestem zdolna do konfrontacji. Co więcej: jeżeli ktoś kogo kocham, jest na mnie zły, czuję się źle. Niespokojna. Dużo płaczę. Nie lubię kłócić z kimkolwiek. Z biegiem czasu zdałam sobie sprawę, że cały świat nie będzie mnie kochał. Krytyka już więcej mnie nie trapi!" 
Kilka lat temu, na początku kariery Stoessel, media i nie tylko, krytykowali ją o styl ubierania oraz zaburzenie odżywiania. 






Miley Cyrus - dawna gwiazda Disney Channel - po jej przemianie z grzecznej dziewczyny została krytykowana o jej sposób bycia i piosenki. Cyrus na koncertach próbowała zwrócić na siebie uwagę, ale przez to zaczęła tracić fanów. Ja oczywiście nic nie mam do Miley, ma świetny głos i bardzo dobre piosenki. Jeszcze za czasów "Hanny Montany" była moją idolką, z czasem przestawałam się nią interesować. Lecz gdy przyszedł czas na hejtowanie Miley, stanęłam w jej obronie, bo jeszcze coś do Miley miałam (w dobrym znaczeniu. Chodzi o to, że jeszcze była w jakimś stopniu moją idolką). 

Rozmawiałam kiedyś z moją koleżanką z innej szkoły, żaliła się mi i prosiła o radę. W szkole spotkała ją dość przykra sytuacja. Jej najlepsza koleżanka zaczęła krytykować jej ulubiony serial, Violettę. Dowiedziała się, że prowadzi ona stronę na facebook'u, gdzie krytykuje owy serial. Moja koleżanka nie przyznała się jej, że jest fanką tego serialu. Według mnie postąpiła źle, ale nie dziwie się, że tak postąpiła. Może gdyby przyznała koleżance, że jest fanką "Violetty" to nie krytykowałaby przy niej telenoweli? Co sądzicie? 

Tym przykładem chciałam wam pokazać, że czasami warto powiedzieć prawdę. 
 

Spotkaliście się kiedyś z podobną sytuacją? Jak zareagowaliście? Piszcie w komentarzach :)



WYWIA

W dalszej części postu znajdziecie wywiad na temat krytyki z Sabinittą. Sabinitta to dziewczyna, która jest bardzo podobna do Martiny Stoessel. Ale nie tylko to sprawia, że jest znana. Sabinitta to tak naprawdę Sabina Pawlik, polska Youtuberka, którą możecie spotkać w Wodzisławiu Śląskim oraz Katowicach, ponieważ tam dość często przebywa. Chcecie dowiedzieć się, co sądzi i radzi Sabina na temat hejtowania? Przeczytajcie poniższy wywiad! :)







Cześć. Bardzo mi miło, że mogę z tobą przeprowadzić wywiad. Może na sam początek opowiedz trochę o sobie.

- Witaj, to jak już wiadomo nazywam się Sabina, mam 20 lat i jak każdy inny mam swoje zainteresowania, śpiewam, gram na gitarze, nagrywam filmiki na youtuba w wolnym czasie.

Jak sama sobie zdajesz sprawę, jesteś idolką wielu osób. Jak się z tym czujesz?

- Dobrze jest mieć obok siebie grono odbiorców, którzy cenią Twoją pracę, Twoją osobę. Cieszę się tym faktem, a przede wszystkim bardzo wdzięczna jestem wszystkim, którzy mnie doceniają.


Ty również masz swoich idoli. Wiem, że jedną z twoich idolek jest Martina Stoessel. Ktoś jeszcze? (Kto?)

- Owszem. Uwielbiam Johnnego Deppa jest moim ulubionym aktorem, którego filmy zawsze poprawiają mi humor.

Czy spotkałaś się z hejtami na twoją osobę?

- Myślę, że nie ma osoby na świecie, która nie spotkałaby się z hejtem. ​Zgadza się hejty były, są i będą, oczywiście nie zważam na nie szczególnej uwagi, natomiast krytykę biorę zawsze głęboko do serca, ponieważ zawsze można z niej coś wynieść, poprawić, zmienić, ona motywuje.

Jak sobie z tym poradziłaś/radzisz?

- Nie załamuje się, chodzę zawsze dumnie z podniesioną głową, Wszystkim innym radzę brać ze mnie przykład pod tym względem.

Nie wiem, czy wiesz, ale duża fala hejtów spada np. Na serial "Violetta", na fanów serialu, na Martinę, ale nie tylko na te osoby. Jeszcze np. na Miley Cyrus, czy Justina Biebera. Co o tym sądzisz?
 - Tak, zauważyłam. Zazwyczaj odbija się to na osobach, które wyróżniają sie w jakiś sposób z pośród tłumu, grono odbiorców zauważa coś innego, innowacyjnego i albo stają się tego fanem, albo odwrotnie. Ja osobiście uważam, że to jest mało dorosłe, niestety ani ja, ani Ty nie zmienimy ludzi. 

Przez tą falę, fani nie przyznają się do tego, że lubią, oglądają, czy słuchają te osoby. Co byś doradziła takim osobom?

- To przykre, niestety ludzie idą za silniejszą grupą by po prostu nie stać się gorszym, by jak jego idol nie zostać również skarconym. Ludzie w zwyczaju chcą być lubiani, mieć dobrą opinię, dlatego tak się dzieje i tak postępują. Oczywiście nie mówię o wszystkich, wiadomo że są też tacy, których czyjeś zdanie mają gdzieś. Jeśli mam już coś doradzić to powiem: Nie bójcie się być sobą!

Dziękuję ci za udzielenie wywiadu. Liczę, że jeszcze kiedyś będę miała okazję z tobą porozmawiać. Życzę ci samych sukcesów w twojej karierze, więcej fanów no i udanych wakacji.

-Ja również dziękuję. Miło było z Tobą współpracować. Pozdrawiam.


Podobał wam się wywiad? Dowiedzieliście się czegoś nowego o Sabinie? Co myślicie o krytyce? Spotkaliście się z nią kiedyś? Chcecie, abym napisała kolejny post o trudnym temacie, jak ten? Piszcie w komentarzach :)

Link do kanału Sabiny: SABINNITTA

3 komentarze:

  1. Pierwszy temat bardzo mi się spodobał, drugi też n oale mniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny macie ten blog :)
    Jeszcze raz dziękuje za dodanie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Ja dziękuję za to, że mogłam z tobą przeprowadzić ten wywiad :*

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)