sobota, 16 lipca 2016

[Wywiad] Karol i Ruggero dla niemieckiego kanału

Przed wami ekskluzywny wywiad z Karol Sevillą (Luną) i Ruggero Pasqaurellim (Matteo), głównymi bohaterami nowego serialu Disneya - "Soy Luna". Wywiad został przeprowadzony podczas pobytu w Niemczech. Zapraszam.

Karol: Matteo jest osobą bardzo zarozumiałą, arogancką, ale także wrażliwą, bardzo, ale to bardzo wrażliwą.
Ruggero: To prawda, kelnereczko, hej.

Ruggero: Cóż, oczywiście ona też, Luna, wygląda trochę, jak Karol i zawsze mogę opisać ją, jako dobrą, zawsze sympatyczną, wojowniczkę, tak naprawdę to, mnie i ją mogę opisać, jako nadpobudliwych, ponieważ zawsze wpada, zderza się z Matteo Balsano, "Królem Pawiem", i tak naprawdę to w nim Luna zakochuje się po raz pierwszy, chociaż nie wiem, czy po raz pierwszy. Nie wiem, zakochuje się?
Karol: Tak, tak.
Ruggero: No, powiedz mi tak. Tak, tak. I naprawdę nie wie, co robić, bo z jednej strony ma najlepszego przyjaciela, którego uważa za tylko przyjaciela, a z drugiej strony nie lubi trochę Matteo, ale go kocha.
Karol: Obawiam się, że ją to boli.
Ruggero: Aj. Dodaj coś. Wszystko ja musiałem mówić!



Ruggero: Dla mnie tak, ponieważ muszę podjąć wybór między Ambar i Luną, bo nie wiem, co zrobić, jak to w głowie masz głos, który mówi ci, żebyś wybrał Lunę, ale w tym samym czasie chce też Ambar, ale nie wie co zrobić, ale tak, nie jest w stanie tego zrobić Matteo.

Ruggero: Ambar jest dziewczyną, która dużo wierzy i wie, że to jest bardzo dobre poczucie ze wszystkim..., ponieważ jest bardzo jasna, to nie znaczy, że Luna nie, ale Luna ma za to inną duszę, wolną duszę. Jestem wolna, jestem sobą, Jestem Luna! I myślę, że ja lubię bardziej Lunę, za jej charakter, lecz większość ludzi może lubi bardziej Ambar, ponieważ dostaje to, czego chce.

Karol: Wrażenie dla mnie było, jak w szoku, bo nie mogłam uwierzyć w tak wielką szansę, a także odpowiedzialność, tak mi powiedziano, wzięłam na siebie ogromną odpowiedzialność, wiesz?
Ruggero: I to właśnie odpowiedzialność dali ci?
Karol: Pewnie, jak kamień. [Śmiech] To metafora.
Ruggero: Biorę odpowiedzialność. [Śmiech]
Karol: To metafora. Cóż, wzięłam na siebie ogromną odpowiedzialność, wiedząc, że jak się jest tak bardzo ważną postacią, która reprezentuje serial, reprezentuje historię, ale bardzo ważne, a także trochę trudne, ale prawda jest taka, że wrażenie było imponujące. Myślę, że największe wrażenie i wielka okazja.


Karol: Myślę, że mój idealny dzień...
Ruggero: Frytki, hamburgery...
Karol: A tak serio, to myślę o byciu w moim domu, z rodziną, oglądać film lub pójść do kina jeszcze raz z moją rodziną, wszyscy razem, ale nie teraz nie wiem, uwielbiam spać w moim domu. [Śmiech].

Ruggero: Cóż, muszę dużo marzyć. Dzień wolny...
Karol: Idź do kina?
Ruggero: Nie, nie dużo mówię. Zyskałem odpowiedzialność na teraz. Tak naprawdę to chciałbym tam iść na jeden dzień, ponele, piękna plaża i zaprosić wszystkich, więc "Chodźcie wszyscy, chodźcie! Nie, kiedy mam dzień wolny? Muszę zorganizować..."
Karol: Nigdy.
Ruggero: Nie, nigdy. W 2020 roku mam wolny dzień, więc w 2020 roku zapraszam. 

Podobał wam się wywiad? Chcielibyście, aby przyjechali do Polski? Piszcie w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Super wywiad! Wydaje mi się że widziałam go na YouTube ale niestety połowy nie rozumiałam bo polskie napisy chowały mi się za ekran :D Teraz już wiem o czym oni mówili ;) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)