piątek, 8 lipca 2016

[Post Informacyjny] Krótka przerwa!

Cześć wszystkim! Dziś przychodzę do was z krótkim wpisem informacyjnym. Jak wiecie są wakacje, wiec każdy z nas ma jakieś plany. Jedni wyjeżdżają w góry, drudzy nad morze, kolejni za granice, a jeszcze inni na wyspy. Myślę, iż już się domyśliliście o co mi chodzi. Ja również wybieram się w pewne miejsce. Jako, że nie będę miała dostępu do internetu, posty ode mnie nie będą pojawiać się w ciągu najbliższych dwóch tygodni + ten tydzień, bo nie mam komputera. Jak zawsze postaram się napisać coś na zapas (telefon górą hah 😂), więc się nie martwcie, że będzie pusto. Oczywiście będę robiła wszystko, aby mieć z wami jakiś kontakt np. na moim snapie. Ja was już żegnam, mam nadzieję, że mnie zrozumieliście!


NA SAM KONIEC ŻYCZĘ WSZYSTKICH UDANYCH WAKACJI!! ❤❤❤

2 komentarze:

  1. Udanego wyjazdu! :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego wyjazdu i udanego wypoczynku!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)