piątek, 5 sierpnia 2016

[OPRACOWANIE] Soy Luna - Melodías que lo cuentan todo


W odcinku 59, Soy Luny, pojawiła się nowa piosenka śpiewana przez Lunę. Piosenka została napisana dla Simóna. W rozwinięciu posta znajdziecie opracowanie. Zapraszam :)

TEKST HISZPAŃSKI

Oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh
Se quién soy
Estoy
Buscando algo
Donde voy
Siempre te encuentro
Sigo soñando
Se de ti
Éstas
Diciendo algo
Donde vas
Siempre te encuentro
Yo seguiré a tu lado
Luces que se encienden
Crece mi pasión
Sueña que es posible
Sube ya el telón
Sube ya el telón
Vives en mí
Suelto mí voz
Música es
Sola no estoy
Nacen y siento
Melodías que lo cuentan todo
Ven a cantar
Seamos dos
Música en ti
Libre este amor
Cambiando el mundo
Siempre música seremos todos.

 

TEKST POLSKI

 Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh 
Wiem kim jestem
Szukam czegoś
Gdzie pójdziesz
Zawsze cię znajdę
Ciągle śnię
Wiem, że ty
Jesteś 
Mówisz coś
Gdzie pójdziesz
Zawsze cię znajdę
Będę podążać obok ciebie
Światła, które świecą
Moja pasja rośnie
Marzę, że możliwe jest
A kurtyna podnosi się
A kurtyna podnosi się
Żyjesz we mnie
I niech mój głos
Muzyką jest
Nie jestem sama
Urodziłam się i czuję
Melodię, by to wszystko powiedzieć
Chodź zaśpiewać
We dwoje
Muzyka w tobie
Wolna ta miłość
Zmieniając świat
 Zawsze muzyka będzie w nas.

Podoba wam się piosenka? Co o niej myślicie? Piszcie w komentarzach :)
P.S. Tekst nie jest przetłumaczony słowo w słowo. Jest napisany tak, aby był zrozumiały!

2 komentarze:

  1. Super post 💓wiesz może k dy będę wyniki konkursu na książkę Tini nowe zycie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyniki będą ogłoszone juz dzisiaj, dlatego śledź bloga.

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)