sobota, 31 grudnia 2016

3...2...1... ZAPOWIEDŹ DO DRUGIEGO SEZONU "SOY LUNY" ♥!

Dziś jest 31 grudnia, około godziny 23, co oznacza, iż za 60 minut rozpoczniemy nowy rok. Mimo wszystko Disney Channel La postanowił zrobić nam niespodziankę jeszcze w starym roku, abyśmy zakończyli go wspaniale. Przed chwilą weszłam na YouTuba jakby nigdy nic, krótko mówiąc trochę mi się nudziło. Postanowiłam, iż przeglądane polecane filmiki, ponieważ nie miałam co obejrzeć. Nagle, w pewnym momencie zobaczyłam to - ZAPOWIEDŹ DO 2 SEZONU "SOY LUNY". Nawet nie wyobrażacie sobie jak ja w tamtej chwili krzyknęłam. Jedyne czego pragnęłam to podzielić się tą nowinką z wami. Jeżeli tak jak ja oglądaliście wszystkie odcinki po hiszpańsku to wiecie co się wydarzyło na samym końcu - jeśli nie, nie będę wam zdradzać, poczekajcie na polską premierę. Tak czy inaczej dla osób zaciekawionych, które znają zakończenie 80 odcinka jak i potrafią język hiszpański (ewentualnie możecie zobaczyć tylko sceny) polecam obejrzeć! Ja jeszcze tego nie zrobiłam, lecz z pewnością za kilka minut to zrobię ♥ 


LUBICIE "SOY LUNĘ"? OBEJRZYCIE ZAPOWIEDŹ? JAK MINĄŁ WAM 2016 ROK?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)