niedziela, 1 stycznia 2017

[Sylwia Lipka] Otwieramy słoik wspomnień z 2016 roku ♥


Cześć! Już na wstępie chciałabym oficjalnie życzyć wam wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2017 roku i zaproponować wam w najbliższym czasie założenie własnego słoika wspomnień, w którym moglibyście z przyszłego roku spisywać różne momenty z danego okresu, które chcielibyście, aby pozostały wam w pamięci na długo, ponieważ właśnie tak robi Sylwia Lipka z roku na rok i efekt końcowy jej pracy, czyli otworzenie słoika podczas sylwestra - jest zawsze pełen emocji i wzruszeń. Ciekawi was, co wrzuciła do niego Sylwia tutejszego roku? W związku z tym, zapraszam do rozwinięcia artykułu!

Właśnie obchodzimy ostatni dzień 2016 roku - to był cudowny okres, pełen emocji i okazji, do tego, aby wykazać siebie i swoją pasję za pomocą bardzo wielu sposobów. Ja natomiast skorzystałam z możliwości dołączenia do blogów o tematyce Disneya, dzięki czemu mogę się teraz stopniowo rozwijać i będąc w jednej redakcji z bardzo utalentowanymi i doświadczonymi redaktorami czuję, że mogę się teraz od nich bardzo wiele nauczyć i czerpać motywację do działania, korzystając z ich rad. To jest niesamowite, jak wiele rzeczy zmieniło się przez ten czas - poznałam was bliżej i wiem, że nie zamierzam tracić z wami kontaktu i chcę nadal utrzymywać tą więź pomiędzy czytelnikiem a redaktorem, której mogłam posmakować w tym roku. Wiele wam zawdzięczam, ponieważ gdyby nie wy to nigdy by mnie tutaj nie było, gdyż znalazłam się na tym miejscu z racji tego, że zdobyłam wasze uznanie na mediach, w których wykazywałam swoje zdolności - och... Ja się zaraz totalnie wzruszę, ponieważ nie chcę aby ten rok się kończył - odkryłam w nim siebie i swoją pasję, a także przypuszczam, iż nie tylko na mnie wywarł aż tyle emocji, ponieważ oglądając ostatnio wydany na YouTube film Sylwii Lipki nie da się nie zauważyć, że takowy okres również wiele dla niej znaczył. Sylwii chyba nie muszę wam już przedstawiać - to współpracująca z Disneyem wokalistka i YouTuber'ka, wykładająca sprawozdania z różnych Disneyowskich spotkań. Z tego, co wiem, to tutaj wśród was znajduje się nie jeden w pełni oddany Lipce ananas, więc uznałam, że świetnym sposobem na to, żeby uczcić tutejszy sylwester jest zaprezentowanie wam słoika wspomnień z 2016 roku, do którego ważne momenty, wydarzone w owym okresie, są wrzucane do słoika przez Sylwię w postaci karteczek. Takowy sposób jest moim zdaniem wręcz idealny na przypomnienie sobie ważnych postanowień czy dokonań życiowych z opuszczającego nas czasu, więc jeżeli teraz wam się nie udało zrobić czegoś podobnego - to szczerze polecam zabrać się do owej czynności w nadchodzącym roku. Dobrze: chciałabym już zabrać się do podsumowania 2016 roku, czyli momentów, które wcieliły się w życie podczas danego okresu u Sylwii i były godne pojawienia się w jej słoiku wspomnień. Nie przedłużając - zapraszam was do dalszej części artykułu...

Rok 2016 u Sylwii Lipki - Otwieramy słoik wspomnień!



1. Koncert Justina Biebera w Krakowie (bilet).
Sylwia Lipka: Pamiętam - dobrze się bawiliśmy z całą ekipą Young Stars.

2. Young Stars On Tour (drobiazgi z wydarzenia).
Sylwia Lipka: Young Stars On Tour to była ogromna przygoda. Tutaj miałam karteczkę dotyczącą Young Stars On Tour w Łodzi, którą wydaje mi się, że zrobiła jakaś dziewczyna, która powiedziała mi żebym włożyła ją do słoika wspomnień - i właśnie to z nią zrobiłam!
Tutaj mam opaskę, którą miał każdy z organizacji... Była już druga edycja Young Stars On Tour, w marcu odwiedziliśmy miejsca, które macie tutaj rozpisane. (Rzeszów, Katowice, Łódź, Gdańsk, Szczecin.) Właśnie na tym Young Star'sie tak naprawdę zaczęliśmy być coraz większą rodziną, byliśmy ze sobą przez pięć dni, cały czas 24h/dobę razem. Mieliśmy okazję spotkać was, świetnie się z wami bawić - to było niesamowite przeżycie. Po prostu z ostatniego koncertu Young Stars On Tour, czyli z koncertu w Szczecinie - poleciałam samolotem do Warszawy i to był mój pierwszy lot samolotem w życiu. Przyznaję się, pierwszy raz leciałam samolotem w wieku 19'u lat - i się bałam, ale na szczęście leciałam z Thorkiem. Pozdrawiam Cię Thorek, jeśli to oglądasz: buziaczki! Ale strasznie go nie lubię za to, że mnie wtedy straszył, że: ,,o nie! Najgorzej będzie jak będą turbulencje, turbulencje to...", a ja mówię: ,,Stanisław, Stanisław: ciii...". Pamiętam, że podczas tego lotu leciała z nami też Margaret, która usiadła na początku z Thorkiem, ale potem było wolne miejsce, więc się przesiadła. Biedny Thorek... W każdym razie to był mój pierwszy lot samolotem, ale jak widzicie: nie ostatni w tym roku. Ten rok był pełen, pełen podróży i właśnie po prostu w Warszawie, gdy doleciałam, poleciał do Mediolanu, żeby spotkać się z aktorami - najpierw spotkałam się z Ruggero Pasquareli i z Karol Sevilla, a potem spotkałam się z Beatrice Vendramin, z którą latem bardzo się zakolegowałam i bardzo dobrze się dogadywałyśmy, więc bardzo się cieszę, że tam poleciałam na te dwa dni, albo trzy. Dziękuję Disney, ale jeszcze będę dziękować, bo to nie jedyna podróż, którą przeżyłam dzięki Disneyowi w tym roku, bo było ich dużo.


3. Utwór muzyczny pt.,,Zobacz" (tekst).
Sylwia Lipka: Pamiętam, jak nagrywaliśmy teledysk do piosenki ,,Zobacz" chyba jakoś w lutym, tego roku. W tym roku nagraliśmy praktycznie całą płytę, jedynie piosenka ,,Masz to coś" została nagrana w tamtym roku, bo pierwszego lipca, tego roku, wydałam moją własną płytę ,,Szklany sen" - moja debiutancka płyta. 10 piosenek - 10 piosenek prosto z serca, które opisują moje dotychczasowe życie. Wciąż możecie kupować tą płytę w Saturn'ach, MediaMarkt'ach, empikach i na mymusicshop.pl, więc zapraszam was serdecznie. Wydałam też dwa... Trzy! Trzy teledyski wydałam! Wydałam teledysk do piosenki Zobacz, do piosenki Zapomnieć Chcę, który wyszedł w dokładnie ten dzień, w który moja płyta. No i ostatnio, bo chyba dwa tygodnie temu wydałam teledysk do piosenki Puzzle dwa - musicie koniecznie zobaczyć, macie linki do wszystkich moich teledysków w opisie (filmiku), więc koniecznie zobaczcie!

4. Przebywanie w hotelu podczas trasy (karta hotelowa).
Sylwia Lipka: Ups... chyba powinnam ją oddać. W każdym razie prawdopodobnie też z Young Stars On Tour albo z Young Stars Show. W tym roku mieliśmy tyle Young Stars Show, że to jest szok! Ogólnie ten rok był przepełniony koncertami: i Young Stars On Tour, i Young Stars Show, Szklany sen Tour... (i Young Stars Festival, i Young Stars X-max Show.) Jeszcze koncerty plenerowe, albo koncerty w galeriach handlowych - ja nie jestem w stanie zliczyć tego, ile zagrałam koncertów w tym roku, ale wiem, że było ich bardzo, bardzo dużo. Napiszcie mi w komentarzu (pod filmem), czy już się zobaczyliśmy czy nie. Young Stars Camp - latem zobaczyliśmy się na obozie Young Stars Camp, każdy kto był na obozie wie, że było doskonale: nagraliśmy przepiękny teledysk z cudowną piosenką, którą możecie zobaczyć. Zimą 2017 też się widzimy na Young Stars Winter Camp, bilety na obozy będą sprzedawane tylko do 3 stycznia, więc się pośpieszcie, ale jest jeszcze trochę miejsc, więc jeśli będziecie chcieli to na pewno zdążycie się zapisać, konieczne zobaczcie: www.camp.youngstars.pl - tam możecie się zapisać na Young Stars Winter Camp.


5. Przebywanie w zoo (bilet).

6. Nie zdany egzamin na prawo jazdy (test).
Sylwia Lipka: To karta ze stycznia, jak oblałam egzamin na prawo jazdy po raz czwarty i od dnia 14 stycznia nie siedziałam za kierownicą żadnego pojazdu. Muszę w końcu zdać to prawko...

7. Relacja z Radio Disney Music Edwards (drobiazgi z wydarzenia).
Sylwia Lipka: No i czas na jedno z najważniejszych wydarzeń w tym roku, na którym byłam. Prawdopodobnie największa przygoda w tym roku... Coś, z czego się bardzo, bardzo cieszę. Radio Disney Music Edwards, czyli wręczenie nagród z radia Disney. Nie wiem ile ja mam tutaj rzeczy z tym związanych... Dolar... Dolar, bo to było w Stanach Zjednoczonych! Disney wysłał mnie w tym roku do Stanów Zjednoczonych, do Los Angeles, żebym nagrała relacje z Radio Disney Music Edwards. Chyba nie muszę wam mówić, że od razu się zgodziłam. Spotkałam tam tak dużo niesamowitych osób! Bilet na koncert, opaska na After Party, a jeśli zastanawiacie się co to jest, to jest taki identyfikator, który zezwala na wejście na czerwony dywan, bo ogólnie to do Los Angeles poleciałam po to, żeby na czerwonym dywanie rozmawiać z różnymi gwiazdami.


8. Wycieczka do Londynu (drobiazgi z wycieczki).
Sylwia Lipka: Oooo... Reeses: kocham Reeses! Prawdopodobnie jest to z Londynu, gdzie byłam kilka razy w tym roku. W każdym razie to jest pamiątka po jedynym z moich wypadów do Londynu - to są karty pamięci, na których zostały nagrane moje wywiady z Tini Stoessel, bo one były nagrywane taką dużą kamerą. Jezu... Ile tutaj tych biletów lotniczych?! Skoro jesteśmy już przy Londynie, to byłam na spektaklu ,,Alladyn'', na musicalu Alladyn, właśnie w Londynie i to był jeden z najlepszych spektakli, jakie widziałam w życiu. Ja ogólnie kocham teatr muzyczny, kocham wszelkie musicale, ja sama grałam kiedyś w teatrze muzycznym, więc jestem bardzo zafascynowana tym, ale to, co się działo tutaj to jest kosmos, ta scenografia... Ta scenografia była ze złota - przysięgam! Ona była taka złota i błyszcząca i ona się tak zmieniała szybko, jak oni to zrobili w ogóle, jak to jest możliwe, że, że... Niesamowite to było, przysięgam wam - niesamowite...



9. Reklama Fanty (kartka).
Sylwia Lipka: Tutaj mam karteczkę dotyczącą spotkania z ekipą Fanty i z YouTuber'ami Fanty, bo kręciliśmy reklamę - mam nadzieję, że widzieliście tą reklamę, ona jest naprawdę bardzo fajna, bardzo fajną mam rolę: jaram się bardzo, że zagrałam w tej reklamie.

10. Przebywanie w restauracji z przyjaciółką (rysunek).
Sylwia Lipka: A to jest rysunek, który narysowała mi moja przyjaciółka Natka pewnego dnia w jakiejś restauracji, w której byłyśmy, a pro po Natki - właśnie wysłała mi też Snapa...

11. Kolekcja Ananasów Sywlii (drobiazgi potwierdzające istnienie ubrań).
Sylwia Lipka: Kolekcja, czyli moja ananasowa kolekcja na mymusicshop.pl  - tam są bluzy, bluzki, czapki, smyczne, przypinki, sylikonki, płyty... (coś jeszcze?) Torby! I będzie dużo więcej w przyszłym roku, koniecznie zobaczcie moją kolekcję, mam nadzieję, że wam się spodoba. Jeśli macie coś z tej kolekcji, to wrzucajcie na swoje instagramy zdjęcia z #KolekcjaAnanasy, bo ja bardzo lubię to oglądać, więc sprawia mi to... Nie macie pojęcia, jaką mi to sprawia przyjemność, kiedy widzę, że wy macie rzeczy, które projektujemy właśnie z myślą o was, o moich ananasach kochanych, wspaniałych.



12. Wakacje na Krecie (drobiazgi z podróży).
Sylwia Lipka: To jest opaska z hotelu na Krecie, na wakacjach, na Krecie. Z moim menadżerem i z jego rodziną, i z Sylwią Przybysz, i z Justynią... To były takie wakacje, że wy sobie nawet nie wyobrażacie! Kcohani, nie wyobrażacie sobie tego, jakie to były wspaniałe wakacje... Było tak super i był Jorge od naleśników, i było może zaraz po drugiej stronie ulicy. Był basen i na tym basenie nigdzie nie było miejsc, bo babcie wstawały o godz. 7:00 rano tylko po to żeby zająć leżaki sobie i się zamykali rodzinkami. I sukienki Niumi, które tam były... Ogólnie też ten rok był przepełniony Niumi, bo były też pokazy mody Niumi. Brałyśmy udział w tworzeniu jednej z sukienek Niumi razem z Sylwią Przybysz.


13. Założenie słoika wspomnień (kartka).
Sylwia Lipka: A to ,,Hello 2016! Please be good to me.'' i widzicie, widzicie
był dla mnie bardzo dobry! Też sobie, jak założycie sobie słoik wspomnień w przyszłym roku, 2017'ym (załóżcie koniecznie, fajna sprawa!), to pierwsza karteczka, którą tam wrzucacie, to ma być ,,Hello 2017! Proszę bądź dla mnie dobry.'' i ten rok będzie dla was dobry!

14. Jazda we Wrotkomanii (drobiazgi przypominające o zabawie na czterech kółkach).
Sylwia Lipka: Oooo... Nagrania do Soy Luny, razem z Jeremim i pamiętam, że to była spoko zabawa. Nagrywaliśmy Wrotkomanię razem z Jeremim Sikorskim, gdzie nauczyliśmy się jeździć na wrotkach i różnych sztuczek na tych wrotkach. Przeprowadziłam się w tym roku - widzicie to? To jest mieszkanie, w którym mieszkam teraz sama... To jest bardzo ważna rzecz w tym roku dla mnie, to jest jedna z takich przełomowych rzeczy, bo jak sami widzieliście przed chwilą: ja mnóstwo podróżowałam, cały czas byłam na koncertach, w różnych miejscach Polski, w różnych miejscach świata. Byłam cały czas... No i zawsze jak mieszkałam w Knurowie na Śląsku, to zawsze musiałam dojechać tak: najpierw do Warszawy, potem z Warszawy wszędzie, a teraz, kiedy mieszkam już w Warszawie, to tak naprawdę tylko z Warszawy muszę wszędzie dojechać, więc mam o wiele, wiele wygodniej.


15. Chwile przyjaźni (kartka).
Sylwia Lipka: Karteczka, na której jest napisane tak: ,, 5 marca - pierwszy Young Stars Show w chwilę, fajni tancerze Jeremiego (Rafał i Janusz).''. Rafał to teraz mój chłopak, udało nam się.

 16. Spotkania promujące album Szklany Sen (drobiazgi z wydarzenia).
Sylwia Lipka: Oooo... Właśnie! Zaraz po premierze mojej płyty, miało miejsce mnóstwo podpisywań w empiku, też zwiedziłam praktycznie całą Polskę: jechałam od jednej strony, do drugiej i robiłam kułka, i wszędzie... Przez środek też przyjechałam! Żeby każdy z was mógłby mnie spotkać, każdy kto miał płytę na pewno mógł ze mną zrobić zdjęcie i zdobyć mój podpis. Chyba się udało...

17. Przygoda z Dubbing'iem (drobiazgi z wydarzeń).
Sylwia Lipka: Kolejna przygoda z Disneyem w tym roku to serial Star Darlings: Życzenia do spełnienia i film Tini: Nowe życie Violetty, czyli przygoda z Dubbingiem. Najpierw nagrałam Dubbing do filmu Tini: Nowe życie Violetty, Dubbing'owałam tam Mirandę, która w ogóle jest badzo do mnie podobna, nawet z wyglądu, więc chyba pasowało wszystko... A potem, zaczęłam nagrywać Dubbing do serialu Star Darlings: Życzenia do spełnienia, czyli takich bardzo, bardzo króciutkich odcinków, które trwają od minuty do pięciu minut. Nagrałam też główną piosenkę do tego serialu, więc ogólnie to jest takie: ,,ooo...''.



Mam nadzieję, że post wam się spodobał i optymistyczne komentarze Sylwii, które wyraziła podczas nagrania o danych wydarzeniach z 2016 roku wywarły na was równie wzruszające wrażenie, jak na mnie.




A wy? Co byście włożyli do swojego słoika wspomnień z 2016 roku? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)