niedziela, 30 września 2018

Na co warto iść do kina tej jesieni?

Czeeść!
Miło mi jest przywitać was w kolejnym poście w ten okropny, szary, ponury i  z i m n y  jesienny wieczór! Mam nadzieję, że u was kaloryfery mocno grzeją i spędzacie dość miło końcówkę dnia. Dzisiaj mam dla was listę kilku filmów, które proponują nam w kinach tej jesieni! Jeśli jesteście zainteresowani to serdecznie zapraszam do czytania! 
1. Serce nie sługa
''Serce nie sługa'' to jeden z pierwszych tytułów na jakie natrafiłam pisząc. Film ten jest komedią romantyczną w reżyserii Filipa Zylbera. W głównych rolach zostali obsadzeni znani Polscy aktorzy (między innymi Paweł Domagała, Roma Gąsiorowska czy Magdalena Różczka) Szczerze mówiąc mimo to, że sama fabuła wydaje się dość ciekawa, zwiastun niekoniecznie przypadł mi do gustu. Pod spodem zostawiam wam  zwiastun filmu. 
Premiera: 05.10.2018r.





2. Venom

'Tym razem coś dla fanów uniwersum Marvela! Tytułowy bohater to chyba jedna z najciekawszych i najpopularniejszych postaci całego uniwersum. W rolę Venoma wcieli się Tom Hardy znany między innymi ze ''Zjawy''. Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę doczekać się już premiery!
Premiera: 05.10.2018r.


3. Hotel Transylwania 3

Przed nami kolejna już odsłona animacji ''Hotel Transylwania''. Szczerze nie obejrzałam jeszcze poprzednich części, ale być może jest teraz okazja aby to nadrobić.
Premiera: 12.10.2018 r.



4. Dziadek do orzechów i cztery królestwa

I nadszedł czas na ostatnią pozycję na tej liście - ostatnią i najbardziej przeze mnie wyczekiwaną. Jako mała dziewczynka uwielbiałam ''Dziadka do orzechów'' i bardzo cieszę się, że będę mogła obejrzeć ekranizację na dużym ekranie
Premiera: 02.11.2018r.




A wy na który film zamierzacie wybrać się tej jesieni do kin?



























3 komentarze:

  1. Mnie najbardziej zaciekawił Venom :) Uwielbiam produkcje Marvela oraz za czasów dzieciakach byłam zakochana w Spidermenie :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zajrzę! :)
    Również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pewnie wybiorę się na dziadka do orzechów, poza tym może na jakiś polski film :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)