sobota, 6 października 2018

DDOB - platforma idealna dla blogerów.

Cześć kochani!
W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o platformie na której ostatnio założyłam konto, a mowa tu o Daily Dose of Beauty. Jeśli jesteście ciekawi mojej historii z tą stroną, lub chcecie dowiedzieć się o niej czegoś więcej, to koniecznie zostańcie do końca! Miłego czytania!
Dołącz do DDOB

CZYM JEST DDOB?
Jest to przede wszystkim platforma stworzona dla twórców. Jeśli piszesz bloga, prowadzisz kanał na YouTube, czy działasz na Instagramie, jest to coś dla ciebie. Na stronie można tworzyć nowe wpisy, udostępniać linki do filmików na YouTube czy postów z bloga. Masz kompletną dowolność - piszesz czy mówisz o czym tylko chcesz! Prowadzenie konta na DDOB to świetna okazja do przekazania swojej twórczości większej ilości odbiorców, ale także zdobycia wskazówek od innych twórców.

JAK TRAFIŁAM NA DAILY DOSE OD BEAUTY?
Tak naprawdę stało się to przypadkiem, oglądałam filmiki na YouTube i w polecanych wyświetlił mi się film o tej platformie, praktycznie od razu się zarejestrowałam i nie żałuję. Spędzam na stronie mnóstwo czasu i bardzo cieszę się, że ktoś wpadł na pomysł, aby stworzyć stronę tego typu. Posiadanie tam konta to także okazja do podszkolenia swoich umiejętności pisarskich i szansa na poznanie wielu inspirujących ludzi.


NAGRODY ZA TWORZENIE?
Za aktywność na stronie dostajemy ''monety'', które później możemy wymienić na najróżniejsze nagrody. np. Bony do Empika, koszulki, a nawet IPhone! Jest wiele sposobów na zdobycie monet, można chociażby wykonywać przeróżne zadania które co jakiś czas pojawiają się na DDOB.

Myślę, że najlepszym sposobem na to, żebyście dowiedzieli się jeszcze więcej o DDOB, jest założenie tam konta![link] Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy się zarejestrowaliście!
























































































3 komentarze:

  1. Super post! szczerze mówiąc, nie miałam pojęcia że istnieje taka platforma, ale chętnie się zarejestruje bo sama też prowadzę bloga:)
    Miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam DDOB. Sama mam tam konto już od jakiegoś czasu. Super wpis !

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)